Certin

Snel én persoonlijk contact

 

“Certin verzorgt voor opdrachtgevers alles op het gebied van Klantenservice Collections. Dus; vragen over de factuur beantwoorden,  betaalafspraken maken met klanten in achterstand, maar ook het beantwoorden van bredere vragen of het doorvoeren van wijzigingen.”

“Om dat goed voor onze opdrachtgevers uit te kunnen voeren, is het voor ons heel belangrijk om op het juiste moment het meest kansrijke kanaal  in te kunnen zetten. Onze workflow is adaptief: als een sms-bericht met betaallink niet tot gewenst resultaat leidt, dan vergt dat natuurlijk een andere opvolgende actie, dan wanneer er alvast een deel van het bedrag wordt wordt voldaan.”.

Met Teleknowledge Connect hebben we een tool in huis waarmee we in staat zijn die workflows goed in te richten. Daarbij leidt een actie tot een specifiek vervolg. Bovendien kunnen we met de inzet van Connect ons team optimaal effectief inzetten. Medewerkers krijgen conversaties op basis van hun skillset en prioriteit toegewezen. Op die manier kunnen we het klantcontact persoonlijk maken, zonder in te leveren op snelheid en productiviteit. ”

 
Met Teleknowledge Connect kunnen we het klantcontact persoonlijk maken, zonder in te leveren op snelheid en productiviteit.

Ivar van der Haas is Operationeel Directeur bij Certin


Over Certin

Certin helpt opdrachtgevers met een hogere klanttevredenheid én beter betaalgedrag.

Volgende
Volgende

TKB