Quality Contacts
Klanten beter bedienen door meer wendbaarheid
“Quality Contacts is een facilitair contact center en verzorgt de klantenservice activiteiten voor onder andere Praxis en Sanquin, vanuit onze vestigingen in Alkmaar en Zwolle. Sinds thuiswerken een vlucht heeft genomen, ligt het inmiddels het zwaartepunt van de werkzaamheden niet meer op die locaties, maar bij het werken vanuit huis.”
“Wij kwamen bij Teleknowledge terecht omdat we op zoek waren naar een oplossing met meer gemak en flexibiliteit, om zo beter aan te kunnen sluiten op de wensen én systemen van onze klanten. Steeds vaker nemen onze opdrachtgevers eigen systemen mee waarin wij moeten werken en onze koppelingen met die klantsystemen worden steeds belangrijker. Teleknowledge Connect maakt het voor ons eenvoudiger en dus kostenefficiënter om aan dit soort wensen tegemoet te komen. En dat helpt ons weer met meer succes bij aanbestedingen.
De implementatie is, in een gekke periode waarin ineens het hele bedrijf 100% vanuit huis aan de slag moest, soepel verlopen. De lijntjes zijn kort en als het nodig is, dan wordt er heel snel geschakeld. Wij ervaren het werken met een cliënt (alle toepassingen in één softwareprogramma in plaats van bijvoorbeeld in een browser -red.) als een groot voordeel. Het is daardoor een heel robuust en stabiel product. Dat zien we ook duidelijk terug in de load op onze support afdeling. Daar zijn de telefoontjes nog maar een fractie van het niveau dan voor het werken met Teleknowledge Connect het geval was. We zien bij onze eindgebruikers ook dat de leercurve steil is; men is snel van de kant en zelfstandig.
De flexibiliteit van de software stelt ons verder in staat om ook veel eigen wensen in te richten: er is gewoon een hele set rapportages beschikbaar, maar voor klanten met specifieke wensen kunnen wij zelf aan de slag om de juiste data te presenteren. Voor specifieke wensen of migraties varen we graag op de expertise van Teleknowledge en hebben we veelvuldig en laagdrempelig contact.
Daarmee voelt Teleknowledge als een verlengde van onze eigen organisatie. Niet eerst langs een helpdesk, maar samenwerken aan dat wat onze klanten belangrijk vinden en nodig hebben. Er is echt sprake van een partnership.